جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تریپ پشت کامیونی اس ام اس پشت وانتی



طرف خیلی شیک و مجلسی پشت کامیون نوشته بود:
رفیق بی کلک...
باجناق!!!




چه تاجی زدی بر سرم زندگی!!! ¿¿¿




پشت ی نیسان نوشته بود:
اگر ایزد کند یاری
چه بنز باشد چه این گاری!!
:)))))))))))

  



برچشم بد لعنت:|




الاغ عزیز ٬ سر راهت این کلاغ مهربان اخر قصه ها را هم به منزلش برسان
 خسته شد بس که رفت و نرسید......




پشت۱پژو نوشته بود بود :کیه؟ کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلطان قلبها مادر زنم!!!
ای فلک، اسودگی در سرنوشت من نبود
پشت ۲۰۶ که ضرب خورده بود، نوشته بود
اوف شده. ×××




پشت یه نیسان (اسب ابی) نوشته بود :جی پی اس کمرموشکست...........
 سی ان جی نفسمو برید...




پشت یه نیسان دیدم نوشته بود
همه دنبال یارن
من دنبال بار!




پشت یه نیسان نوشته بود آه نکش زحمت بکش




پشت ی وانت نوشته بود
تکراری...




پشت ماشین نوشته بود به هنگام تنگدستی اشنا بیگانه میگردد




پشت یک پیکان نوشته بود :من خسته ام تو برو
صداقتش تو حلقم!




پشت یه ماشین نوشته بود
بزنید کنار دعواس




چشمان منتظر را، گریان مکن خدایا


نظرات 1 + ارسال نظر
نننننننننننننننن سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد