جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پشت کامیونی اس ام اس پشت ماشین



افسوس که مردانگی افسانه شد




منی که کنارش تو نباشد تومنی نمی ارزد




پشت یه پراید نوشته بود
((الهی چپ کنم شاید پرستارم تو باشی))

  



پشت یه پراید که فنرهاشو خیلی خوابونده بود نوشته بود
:"گریه میکرد خوابوندمش. "




پشت یه کامیون نوشته بود عجله برای چی مقصد خاکه




روی باک یه کامیون نوشته بود کمتر بخور




پشت یه ماشین نوشته بود
سرازیری پرنده، سربالایی شرمنده



پشت یه نیسان نوش
ته بود:
خدایا نگهدارم باش حسودان در کمینند!




تمام حاصل دنیام همین است...
که مولایم امیرالمؤمنین است...




پشت یه نیسان نوشته بود:
از خدا بترس از نیسان نترس




دهه شصتیا.... سوزولیت {ماشین سوزکی قدیم}یادتونه؟؟؟
امرز یکیشو دیدم پشتش نوشته بود :بلاخره میفروشمت"""""""""




بوق نزن شاگردم خوابه




پشت یه پیکان داغون نوشته بود :قیافه نگیر!!!!!
 سبقتتو بگیر!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد