جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تبریک نوروز تبریک نوروز 93



مثل ماهی پر ویتامین
مثل سبزه پر از کلروفیل
مثل سمنو پر از قند مثل سنبل پر از رنگ
مثل سیب پر از خاصیت
و مثل سکه پر از قیمت
اینا خصوصیات شخصی بنده بود، فرستادم تا در جریان باشید...




ب سلامتیه کودک فال فروشی ک تو چراغ قرمز
چشمش به دوتا بچه افتاد ک رو صندلی عقب ی
شاسی بلند داشتن عیدیاشونُ و ب هم نشون میدادن و...
اشک فال فروش سرازیر شد...
اما تقدیر فال فروش چیز دیگری بود...
خواهر و برادرای گُله فال فروشم سال جدیدتون مبارک




خوش بحال اونایی که موقع تحویل سال
 باباشون کنارشونه و گرم و محکم بغلشون میکنه و میگه :
پاشو برو قرآن رو بیار عیدیتو بدم.

  



چند روز دیگه بهار میاد و همه چیز رو تازه میکنه، سال رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو
ولی فقط یه چیزکهنه میشه که به همه اون تازگی می ارزه، دوستیمون!
خواستم برات سبزه عید بفرستم... گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش




نوجوان کیست؟
کسی که عیدی را با دست پس میزند و با پا پیش میکشد!!!




عید من لاستیک نو واسه باباس که معاینه بگیره، عید من اون روزی که هیچ مادری سرطان سینه نگیره...
 عید من فلاش دوربینیه که هممونو با هم بگیره، عید من بالشیه که اشکامو دست کم نگیره!




یک راهکاربرای فرارازخونه تکونی :پیداکردن بهانه ای برای قهرکردن موقتی
 البته مواظب عواقب خطرناکش ازجمله ازبین رفتن عیدی باشد
 ستادگذرازبحران خانه تکانی




آیا می دانستید یا دقت کردین که سال ۹۳جمعه شروع میشه وتعطیلاتش هم جمعه تموم میشه؟




ﻣﺎ ﻋﯿﺪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻓﻘﻂ ﺗﺨﻤﻪ ﻣﯿﺬﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺨﻤﻪ ﻫﺎ ﺩﺳﺖ ﻧﺰﻧﻪ
 ﺑﻪ ﻗﯿﺪ ﻗﺮﻋﻪ ﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﭘﺴﺘﻪ ﻣﯿﺪﻫﯿﻢ!
ﺷﺎﯾﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﻧﺪﻩ خوش شانس ما ﺑﺎﺷﯿﺪ...
 بلللله ی همچین امکاناتی داریم ما حال کنین ((۰:




عید است ولی بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
اینگونه هزار عید با هم داریم
اللهم عجل لولیک الفرج
سال نو مبارک




بیاید همه با هم دعا کنیم لحظه سال تحویل غم تو دل هیچ کدوم از بچه های ایران نباشه...




جاداره ازاینجاازدوستانی که روزاول عیدلباس نومیپوشن وموجبات خنده وشادی بنده روفراهم میکنن تشکرکنم. راضیم ازشون. ولی قبول کنید خعلی ضایس. :-)))))))))))))))


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد