جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سالگرد ازدواج عاشقانه اس ام اس سالگرد ازدواج جدید



ﺳﺎﺩﻩ ﻣﻰ ﻧﻮﻳﺴﻢ...
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﺩﻭﺳﺘﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺷﺖ
ﺳﺎﻟﻜﺮﺩﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻤﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﻙ




همنفسم. قشنگ ترین گلها را به وجودت هدیه میکنم تا بدانی عاشقانه دوستت دارم
تقدیم به همسرم




از یکی پرسیدم عشق چیست؟
گفت:
تو مرا میرانی... من به صد حوصله.... می آیم باز.....

  



خود خودشه, فقط اونی که باهاشه من نیستم.




ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ!
ﺩﺭﺳﺖ،
ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ
"ﺗﻮ "
ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺷﺪﯼ!




همیشه هم دنیا بد نیست؛ گاهی یک نفر با نفس هایش، نگاهش
 وجودش برایت در همین دنیا بهشت میسازد
همسر عزیزم ممنون که با وجودت بهشت رو به من هدیه دادی
اولین سالروز یکی شدن دلهامون مبارک




همیشه هم دنیا بد نیست
گاهی یک نفر
با نگاهش
نفس هایش
وجودش
در همین دنیا برایت بهشت میسازد
همسر عزیزم ممنون که در همین دنیا با وجودت بهشت رو بهم هدیه دادی
اولین سالروز یکی شدنمون مبارک!




خواستم نیت کنم و نماز عشق بخوانم به نیت چشم های تو...
آخر نمازم نگاهی به پشت سرم انداختم...
تمام دنیا قامت بسته بودند
برای چشمانت...




ماه...
برکه ایست در آسمان...
که عکس تو در آن افتاده است...




زن باید برای شوهرش ناز کنه که شوهرش نازشو بکشه؛
این ناز کردن طبیعت زنه و منت کشیدن طبیعت مرد...
زن باید با شوهرش هرجور که هست کنار بیاد؛
مرد هم باید قدر زنشو بدونه...
حالا یکی نیست بگه تو که مجردی چرا داری این حرفا رو میزنی؟
شاید خدارو چه دیدی.....




گفتی دوستت دارم...
و من سر به بیابان نهادم...
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...




عشقم همه اون چیزیه که از زندگی میخوام؛
زندگی بی عشق پوچه




اس ام اس غضنفر به نامزدش:
ای رنگ لبت قرمز
در قلب منی هرگز!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد