جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سالگرد ازدواج اس ام اس سالگرد آشنایی



قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن شماست
خوش آهنگ عمرم یادگار دلنشین اولین خندیدن شماست...
سالروز ازدواجتان مبارک...


خوشبختی من پیدا کردن "تو" از میان این همه ضمیر بود...




اس ام اس شوهر به زن :به اندازه ی تمام سلول های بدنم دوستت دارم (از طرف یک تک سلولی) نه ببخشید
 شوخی کردم دیونه تو که میدونی نفس منی (از طرف یک مرده) اون شوهره هم عمه نداره گفته باشم

  



شرمنده ایم ز دوست، که دل نیست قابلش
باید برای هدیه، سری دست و پا کنیم! 




جغرافیای کوچک من
همین چشم های مشکی توست که هیچ چیز جایش را نمیگیرد...




وقتی یه مرد توقع داره که زنش یه فرشته باشه باید قبلش
یه بهشت واسه فرشتش فراهم کنه. بعععله اینجوریاست:)))




ﺑُﮕﺬﺍﺭ ﺯﻣﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺣِﺴﺎﺩﺕ ﺑﺘﺮﮐﺪ
ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﻥ ِ ﻣﻦ
ﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﻥ ِ " ﺗﻮ " ﻣﯽ ﺁﯾﻨﺪ..




دوست دارم تو را نظاره کنم
زیر پایت را پر از ستاره کنم
اگر بپرسند که عزیزت کیست
با افتخار تو را اشاره کنم




دیروز رفته بودیم عقد یه بنده خدایی دیدیم به جای تاج کلیپس رو سر عروس خانم بود؟!؟!؟!؟!؟
من!!!!!!!!!
عروسه:))))))))))
جماعت :(((((((
اثن نمیدونم چند وضی




توهدیه ای بودی که باهمه هدیه ها تفاوت داشتی چراکه همه هدیه ها
گذرا ولی توپایداری همه هدیه هاخاموش ولی تومثل ماه میدرخشی همه هدیه ها
بی حس اماتوبااحساس ترینی که دراعماق وجودت عشق فوران میکند...
 سالگرد ازدواجمان مبارک عشق من...




به سلامتی همسری که سالگرد ازدواجش به شوهرش میگه برو سر کار تا چرخ زندگی بچرخه
 و حتی یه هدیه کوچیک توقع نداره جز یک شاخه گل و یک (دوستت دارم)




آقای مجری:
کلاه قرمزی اگه گفتی چرا ما خونه تکونی میکنیم?
کلاه قرمزی :بگم? بگم? بگم? واس این که پدرمون دراااااد




ﺣﻠﻘﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﺩﺍﻧﻪ ﺯﻧﺠﯿﺮ ﺍﺳﺎﺭﺕ ﺍﺳﺖ @@@@


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد