جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سال نو مبارک اس ام اس سال جدید



وقتی عید میاد مدرسه ها تعطیل میشه بچه ها میگن :جووووون!
معلما میگن :جونمی جووووون!!
به افتخار معلما با درس های ناتموم!!!




امیدوارم
عید با بوسه هایش
بهار با گل هایش
و سال نو با امیدهایش
بر تو ای عزیزترین مبارک باشد




Mojarad mese shah zendegi mikone mese sag mimire
Motaahel mese sag zendegi mikone mese shah mimire....
Pishapish norooze ۹۳ mobarak

  




ساقیا آمدن عید مبارک بادت
امسال که آمدی به خانه ما، عیدی نرود از یادت!
سال نو و نوروز باستانی پیشاپیش مبارک




تروخدا اونایی که مریضن، اونایی که گرفتارن، اونایی که تنهان
 اونایی که ناامیدن رو نرنجونید، بهشون حسادت نکنید
 شاید اون چیزی که شما میخواید ازشون بگیرید تنها دلخوشی اونا واسه ادامه زندگیشون باشه.
واسه شفای همه مریضا تو سال جدید دعا کنیم.




کسی ادرس خونه مدیر جملکو داره؟ میخوام برم تو خونه تکونی کمکش کنم
 تازه پسته هم میبرم براش همینجوری دست خالی که نمیشه اخه!!!!




آقای مجری:
کلاه قرمزی چرا خونه تکونی می کنیم؟
کلاه قرمزی:
واسه اینکه پدرمون درآد!!!




فرارسیدن نوروزاین میراث باارزش ایرانی ها را بعدا تبریک میگم الان زوده




فقط بعضیا میدونن که عیدی گرفتن از دست پدر بزرگ و مادربزرگ چه لذتی داره..
خدا بیامرزتشون




آقا یه سوالی دارم
به نظرتون اگر سبدکالا رو تو عید نوروز پن چند نفر حسش نیست که مسافرت نرن؟
جاده ها خلوت میشه
اصن سبد وضی!!!




۹۲کم کم داره تموم میشه یادت باشه زندگی کوتاهه، صادقانه عاشق باش
 خالصانه رفتارکن وبدون کنترل بخند
 اینوبه کسانی که دوستشون داری و نمیخوای درسال۱۳۹۳ازدستشون بدی بفرست..
 دوستت دارم ونمیخوام ازدستت بدم.



عاغا چن روز دیگه عیده خودتونو واسه عیدی گرفتن از مامانوباباها آماده کنید
 خیلی کیف میده عیدیتونو از توقرآن بهتون بدن


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد