جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تبریک عید نوروز پیامک نوروز

اس ام اس عید نوروز




تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


یه سوال داشتم موقعه ای که سال تحویل میشه میخوای پیامک بدی
نمیره فامیل هم میخوان واسه من بفرستن نمیشه
 پس این وسط کی داره پیامک میده اصن یه وضی


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


نفس باد صبا آفت جان خواهد شد، عید می آید و اجناس گران خواهد شد
 همسرم چند ورق لیست به من خواهد داد وسراپای وجودم نگران خواهد شد
 میزنم ساز مخالف دوسه روزی اما عاقبت هرچه که اوگفت همان خواهد شد
 کل عیدی وحقوقم به شبی خواهد رفت، بر سرجیب بغل فاتحه خوان باید


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


ﺍﯾﻨﺎ ﺧﻂ ﻫﺎﯼ ﺩﻓﺘﺮﻣﻪ
———
————–
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻭﺍﭘﺴﯿﻦ ﺭﻭﺯ ﻫﺎﯼ ﺳﺎﻝ ۹۲
ﯾﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﻨﻮﯾﺲ...

  

تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


ﺩﯼ ﺷﺪ ﻭ ﺑﻬﻤﻦ ﮔﺬﺷﺖ ﻓﺼﻞ ﺑﻬﺎﺭﺍﻥ ﺭﺳﯿﺪ
ﺟﻠﻮﻩﺀ ﮔﻠﺸﻦ ﺑﻪ ﺑﺎﻍ ﻫﻤﭽﻮ ﻧﮕﺎﺭﺍﻥ ﺭﺳﯿﺪ
ﺑﻬﺎﺭ ۹۳ ﻣﺒﺎﺭﮎ


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


سال نو مبارک
می خواستم اولین کسی باشم که سال نو رو به شما تبریک گفتم


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


ﻋﻴﺪﺍﺯﺳﻪ ﻛﻠﻤﻪ ﺯﻳﺒﺎﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪﻩ....
ﻉ _ﻋﺰﻳﺰﻡ...
ﻯ_ ﻳﺎﺩﺕ ﻧﺮﻩ.
ﺩ _ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ..
ﺧواﺳﺘﻢ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ زودتر ﺗﺒﺮیک ﻋﻴﺪ
ﺭﺍ ﺗﻘﺪﻳمت ﻛﻨﻢ...!


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


مُدّعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان می کند
گل من را بهاری بی خزان است / گل من مهدی صاحب زمان است
اللهم عجّل لولیک الفرج


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


عید است ولی بدون او غم داریم / عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد / اینگونه هزار عید با هم داریم
اللهم عجل لولیک الفرج


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


۱۱ ماه گذشت..
بعضیا دلشون شکست..
بعضیا دل شکوندن..
خیلیا عاشق شدن و خیلیا تنها.
خیلیا از بینمون رفتن..
خیلیا بینمون اومدن..
گریه کردیم و خندیدیم...


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


من، انشتین، گالیله، تالس، ادیسون، گراهامبل و سایر دانشمندان
عید نوروز را خیلی خیلی خیلی پیشاپیش تبریک می گوییم


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


میگما؛ اگه این خونه تکونی دم عید نبود خونه ی بعضیارو گوه برمیداشت!!!!!!


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز


سال تحویل شد و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست


تبریک عید نوروز
پیامک نوروز

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد