جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عید نوروز اس ام اس عید نوروز 93



آقا یه سوالی دارم
به نظرتون اگر سبدکالا رو تو عید نوروز پن چند نفر حسش نیست که مسافرت نرن؟
جاده ها خلوت میشه
اصن سبد وضی!!!




۹۲کم کم داره تموم میشه یادت باشه زندگی کوتاهه، صادقانه عاشق باش
 خالصانه رفتارکن وبدون کنترل بخند، اینوبه کسانی که دوستشون داری
 ونمیخوای درسال۱۳۹۳ازدستشون بدی بفرست...




عاغا چن روز دیگه عیده خودتونو واسه عیدی گرفتن از مامانوباباها آماده کنید
 خیلی کیف میده عیدیتونو از توقرآن بهتون بدن

  



بچه ها میخوام یه چیزی بهتون بگم ک مطمءنم هیشگی هنو بهتون نگفته...
۲۶ روز دیگه مونده تاااااااا, یه سال تکراریه دیگه مث هر سال با این حال اجیا و داداشای گلم عیدتون مبارک
 ایشلا اصن با ی وووضضهای خوب براتون باشه. یادتون باشه اولین نفر بودم تبریک گفتما!!!




جا داره از همین جا به همه ی پدران تسلیت عرض کنیم...
به خاطر فرا رسیدن عید ودست در جیب بردنشان.....




فرارسیدن نوروز
این میراث باارزش ایرانیها
را بعدا تبریک میگم الان زوده..!!




ای بهترینم پیشاپیش سال ۱۳۹۳ رو بهت تبریک میگم ♡
برات ارزوی بهترین ها رو دارم ♥




******پیشاپیش نوروز ۱۳۹۳ مبارک******




به سلامتی اونایی که عید امسال آخر خط دوری براشون...
وبه سلامتی اونایی که این عید را هم باید صبوری کنند و چشم امید به آینده داشته باشند تا که شاید به وصال برسند...




امسال بهار دسته جمعی میخوایم بریم زیارت...
از کلیه دختر خانم های خوشگل و با محبت تقاضا دارم در این سفر ما را همراهی نمایند




لیست فیلمهای سینمایی ایام نوروز اعلام شد:
او یک پراید سوار بود
بوی خوب پسته
بابا با گوشت گُریخت
رویای سفر در عید
جدال مهمانان بر سر آجیل
بخاطر ۵۰۰ تومان عیدیه بیشتر
گریز از میزبانی
مرغ ترکیه ای یا مرغ تایلندی
و...




کمتر از ۲۵روز دیگه مونده تا عید نوروز
ولی هیچ حال وهوایی نداریم.......
بچه ک بودیم اسمی از عید میومد...
دلمون غش میرفت برا تعطیلات عیدی
اجیل شیرینی مسافرت.....
ولی.....
دیگه ما بچه دیروزنیستیم....
هیچکدوم اینا حالمونو خوب نمیکنه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد