جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عید نوروز اس ام اس عید نوروز 93



به سلامتی پدری که هر روز به یک بهونه ای خرید عیدو عقب میندازه
 تا حقوق عیدیشو بگیره. به امید اینکه هیچ پدری شب عید شرمنده بچه هاش نباشه.




نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
پیشاپیش فرارسیدن بهار فاطمی را به همه جملکیها تبریک میگویم....




مامان شما هم پیژامه و زیرپیراهنی باباتونو می گیره دستمال سفره می کنه یا فقط مامان من اینجوریه؟

  



۱۱ماه گذشت..
بعضیا دلشون شکست. بعضیا دل شکوندن. خیلیاعاشق شدن وخیلیاتنها
 خیلیاازبینمون رفتن. خیلیابینمون اومدن. گریه کردیم وخندیدیم
 زندگی برخلاف آرزوهامون گذشت۲۷روزمونده ازهمه ى اون خاطره ها!
آرزو دارم نوروزى که پیش روداری آغازروزهایى باشه ک آرزوشوداری"




دریک بسته۲۹بوسه اتشین برات فرستادم روزی یکیشونوبچسبون
 به لپت هروقت تموم شدبدون عیده ومن اولین نفری بودم که گفتم عیدت مبارک.




تحویل نمیگیرم! سالى را که بدون تو تحویل شود!




آهای ایرانی! آهای هموطن!
بیا محیط زیست را پاس بداریم!
عید است مراقب باشیم!
برای فرزندانمان در آینده! "حداقل"!!!!




تازه داشتم یاد میگرفتم به جای ٩١ بنویسم ٩٢ الان باید جون بکنم بجای ٩٢ بنویسم ٩٣




عید نزدیکه خودتون رو بتکونید, دلی شکستید برید ترمیم کنید با کسی یارید زود اشتی کنید و...




میدونی من دوست دارم میمیرم برات عاشقتم چند تا میم داره؟
هر وقت شمردنت تموم شد بدون که عیده و من اولین کسی بودم که بهت گفتم عیدت مبارک




سی روز دیگه عید میاد، جای خیلی ها رو باید تو این عید خالی کنیم،
به سلامتی آدمایی که تو نبود ماهم جای ماهم خآلی کنن. پیشاپیش سال ۹۳،
سال اسب زین کرده مبارک، ایشالاه إمسال سوار بر اسب زین کرده خوش یمن بتازی!




پیشاپیش می بوسمت یکی این ور (‘; ‘) یکی اون ور (‘; ’) یادت باشه
 اولین روبوسی عیدو من کردم... پیشاپیش سال نومبارک.


نظرات 2 + ارسال نظر
نفس پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

من نخوندم نمیتونم نظر بدم

tahmineh.o@gmail.com شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد