جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار اس ام اس خنده دار جدید



میلیونها و میلیاردهاآدم تو این دنیا هستن و همشون میتونن بدون تو زندگی کنن،
آخه من بدبخت چرا نمیتونم.




دو... دو... دوس... دوس... دوست... دوست... دوسه تا چار تا:)




دیشب خواب دیدم مازراتی خریدم...
 بیرونش مازراتی بود توش اما مثل ۲۰۶ بود!!!
ناخودآگاهم از داخل مازراتی ایده ای نداشت... تصویر ۲۰۶ پخش می کرد!:

  



یه خواننده میگفت : دلبری از تو, دلبستگی از من, عاشقی از تو, وابستگی از من
عزیزم شما چقدر کم توقع تشریف دارین! چیز دیگه ای نمیخوای؟




یه روزی آدما به جای شماره
به هم دل می دادن!




مهمه که بتونی دختری رو پیدا کنی که باباش پولدار باشه
 دختری که خوش %D
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد