جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک طنز . خنده دار sms khande dar

اس ام اس خنده دار




پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


مورد داشتیم دختره ۳ ساعت نشسته عکسشو کنار لامبورگینی فتوشاپ کرده
 آخرشم زیرش نوشته بچه ها مازراتی جدیدم خوشکله?


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


به بعضی از دوستان باس گفت :تردمیل می خوای چیکار؟
 اعصاب من که هست!!!!


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


خاستم تو کلاس شکر بریزم گفتم چار شنبه سوری افتاده جمه
 معلم :چه خوب تعطیله! بچه شوت کلاس :وا مگه عید جمه نبود؟!
 ما :دقیقا نمیدونستیم باید در کدوم حالت باشیمD- :یا$- :یا شایدم) -:

  

پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


به یارو میگن چی شد معتاد شدی؟
میگه :ما با دوستامون قرار گذاشته بودیم فقط روز های تعطیل سیگار بکشیم یهووو خوردیم به نوروز


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


من یه اهنگ قدیمى از قمیشى که گوش میدم یاده کلى از خاطراتم میافتم... ن
میدونم اینده هشتادیا ده سال دیگه اهنگ علىشمس گوش میدن یاد خاطراتشون میافتن اره؟؟؟؟؟
کپولى موى فوکولى...


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


دختره عکسشو گذاشته...... رفیقش کامنت گذاشته خوشگله.....
 اینم زده چشات خوشگل میبینه...... منم زیرش کامنت گذاشتم :آره بنظر منم مشکل از چشاشه...
بعد از چند ثانیه: Block شدم.:|


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


مدام برایش کف می زدند و او گیتار به دست ترانه ها را اجرا می کرد
 خیلی خوشحال بود بعد از مدت ها دوندگی به ارزویش رسیده بود
 کنسرت در فضای باز و شرشر باران بر زیبایی ترانه ها اضافه می کرد
 در این موقع صدای مادرش را شنید :اب داره سرد می شه، از حموم بیا بیرون


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های
 درخت موز است ای گلابی من؟!


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


واقعی واقعیییییییییی
مکالمه دو دختر تو اتوبوس:
اولی :من قیافم خیلی شبیه مامانمه دهنم. چشمم. دماغم..
دومی :دماغو که تو عمل کردی!!
اولی :خوب مامانمم عمل کرده
من::/
اولی ::)
دومی::O


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


دختره استاتوس زده از سگی پرسیدم بعد از یه عمر وفاداری چی گیرت اومد...?!!
 سرش رو پایین انداختو گفت فقط و فقط قلاده. منم زیرش نوشتم زبون سگا رو از کجا میدونی؟
 نمیدونم چرا کلی بهم فحش داد...... ملت روانی شدن به مولا


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


"هدر رفته ترین روز، روزی است که در آن نخندیده باشید"
وهدر رفته تر از آن روزیه که بی حس نیومده باشید


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar


خسته ام،
مانند دختری که صبح بعد از ساعت ها چی بپوشم و یافتن لباس،
ناگهان رویش مربا می ریزد!
خخخخخخخخخ
بد دردیه والااااا


پیامک طنز . خنده دار
sms khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد