جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه SMS ASHEGHANE



دلتنگی یعنی تو
و تو یعنی تمام دنیای من




آشپزی ام خوب نیست
 اشک پشت پا بریزم برایت؟




یکی بود یکی نبود...
غیر از خدا هیچکس نبود... .. ..
ولی کاش یه همدم و مونس بود...

  

من یک دخترم، به اندام ظریف و صدای نازکم نگاه نکن.
اگر بخواهم یک شبه تمام هویت مردانه ات را به آتش می کشم...
به سلامتی همه دخترا!




نمیدانم کدام را راضی کنم :دلی که میخواهد عاشق شود یا عقلی که میخواهد عاقل باشد
گاهی وقتها لازم است کرکره خواستنها را پایین بکشیم و دل را حبس کنیم...
بازار عاشقی تعطیل




همیشه تو زندگیمون یکی هست که بهش یه حس خاص داریم که
عمرا به هیچکس وهیچی هیچوقت نخواهیم داشت پس بسلامتی همون آدما!!!!!!!!




عشق یعنی مراقب همدیگر باشید
حتی وقتی از دست هم دلخورید




هنوز هم دوستت دارمو از این جور حرفها




عطرها بی رحم ترین عناصر زمینند!
بی آنکه بخواهی...
می برندت تا قعر خاطراتی که برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی!




همه را صدا زدم جز خدا
هیچ کس جوابم را نداد جز خدا..




برو به جهنم....
چون فقط تو هسی که میتونی بهشتش کنی گلم...!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد