جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک های عاشقانه PAYAMAK HAYE ASHEGHANE



هرگز به "تو" بودن ها عادت نخواهم کرد
یا بمان...
یا ندارد... "فقط بمان"!




ای کاش شعورم مدرک داشتتا...
بلکه بعضیا به هوای مدرکشم که شده یادش میگرفتن..




معنای دنیا رادروجود کسی ببین
 که دنیابرایش بدون تو معنایی ندارد...

  



ﺳﻨﮕﯿﻦ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ....؟
ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﯽ ﮐﻪ ﭘﯽ ﺃﺵ ﻣﯿﮕﺮﺩﯼ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺭﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ!!
 ﺩﻭﺩ ﮐﻦ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﮐﺎﻡ ﺳﯿﮕﺎﺭﺕ ﺷﺪﻩ ﺃﻧﺪ!!
 ﺁﻧﻬﺎ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺁﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ..




واسه نریختن اشکامه که نیشم همیشه بازه.....




مدت هاست چهره ات را
عاشقانه در ذهنم نقاشی می کنم
کارم را خوب بلدم
هیس بین خودمان باشد
بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام




بر درت مى امدم هر شب مرا وامیزدى، گفتمت نامهربانى دم زحاشا میزدى
دیدمت یک شب به دریا خیره بودى تا سحر، کاش دریاى تو بودم دل به دریا میزدى...




دخترک مینالیدوگریه میکردکه دل بستم عاشق شدم ولی وقتی تنم رابه عشقش عریان کردم
 لذتش رابردورهایم کرد... من ماندم ودلی شکسته وعشقی نافرجام......
دخترک توبه اشتباه تنت راعریان کردی و اوبه اشتباه این کارت راعادت تودانست!!!!!!




دوسم داره دوسش دارم غرور داره غرور دارم




چه پر جرات میشود در برابرت،
کسی که میفهمد از ته دل دوستش داری...




در رفتنت حرفی نیست هیچ حرفی!!!
 فقط نگاه میکنم با این عجله زمین نخوری




تلخ و شیرین جهان چیزی به جز یک خواب نیست
مرگ پایان می دهد یک روز این کابوس را


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد