جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عاشقانه PAYAMAK ASHEGHANE



قهوه، بادام، شکلات
همه تلخی ها را چشیده ام، هیچکدام قدر نبودنت تلخ نبودند..




خدا که ترو ادم افرید پس چرا خودتو اسباب بازی دیگران می کنی؟




دوستان تیکه های جورچینند،
اگه یکیش کم شه هیچی جاشو نمی گیره،
و اون جورچین هیچوقت کامل نمیشه.
تو یکی از همون تیکه ها هستی که هیچوقت گمش نمی کنم

  



عجب روزگاریست.....
به خیانت ها میگویند"دوست اجتماعی"




آن روز چه صمیمی با من تو دست دادی
تنها تو دست دادی من هر چه هست دادم




خبرداری یانداری.... دوس دارمت دوس دارمت
میخوام بگم اگه بزاری..... دوس دارمت دوس دارمت
ازاون نگاه اولی...... دوس دارمت دوس دارمت
تااین نگاه آخری..... دوس دارمت دوس دارمت




بدبیاری مال وقتیه که بد بی یاری....!!




شنیده بودم ادم عاشق کور میشه
کر میشه
ولی نمیدونستم خرم میشه!
اونم درحدی که از خرم بعیده!




ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺑﺨﻨﺪﯼ ُُ ﺑﺨﻨﺪﯼ
ﮐﻪ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﺍﺷﮏ ﺑﯿﺎﺩ!!!
ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﻪ ﺑﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺧﻮﺏ
ﺩﺍﺭﯼ ﯾﺠﺎ ﺑﻪ ﻣﺸﺎﻣﺖ ﺑﺨﻮﺭﻩ...




ان روز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد؛ اتفاق تازه ای نیست.....
دوباره دلتنگت شدم!!!!!!!




انگار که سالهاست رفته ای
از تابستان بگو, از بهاری که رفتی
تا من هم از زمستانی برایت بگویم
که نشت بر موهایمو نرفت




سخته برام اما میخوام برم خستم
نه با تو آروومم، نه با خوشبختم
تلخه برات اما دیگه نمیمونم
حتی اگه بخوام دیگه نمیتونم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد