جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک طنز . خنده دار SMS TANZ



میگن پول چرک کف دسته...
دست ما هم که کلا انتی باکتریاله!


پیامک طنز . خنده دار

داشتم سر کلاس با دوستم اسم و فامیل با حرف "ف" بازی می کردیم
 برای اعضای بدن نوشته "فرق سر"، شما بگین کلمو کجا بکوبم


پیامک طنز . خنده دار

ﺩﻟﻬﺮﻩ ﺁﻭﺭ ﺗﺮﻳﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻭﻗﺘﻴﻪ ﻛﻪ:
ﺑﺎ ﺭﻓﻴﻘﺖ ﺗﻮ ﺗﺎ کسی نشستی ﻭ ﺗﺎ ﻟﺤﻈﻪ ﺁﺧﺮ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻲ ﺗﻮ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺣﺴﺎﺏ ﻛﻨﻲ ﻳﺎ ﺍﻭﻥ!!!!!

  

پیامک طنز . خنده دار

دو نفر هتل میگیرن هتلو گم میکنن
اولی :بی چاره شدیم وسایلون حالا چی میشه؟
دومی :وسایلمون به درک هتل مردمو گم کردیم!!!!!!


پیامک طنز . خنده دار

یاروو میره نونوایی
دم در نونوایی میخوره زمین، میخواد ضایع نشه میگه :اه، والا با این نوناشون


پیامک طنز . خنده دار

امروز داشتم با گودزیلامون حرف میزدم (برادرزادم)
یهو بهم گفت :ماشین خریداااا!
گفتم :کی؟
میگه :یه مرد خیکّی!
من :|
گودزیلامون: D
اهل خانواده: lol:
اختلاف سنّی :۲۰ سال!


پیامک طنز . خنده دار

مورد داشتیم ورودی ۹۲ التماس میکرده
مسئول آموزش که بره اون کلاسی که دوستش هست!


پیامک طنز . خنده دار

انگار در قلبت دانه ریخته بودند..
هر گنجشکی از راه رسید نوکی به آن زد


پیامک طنز . خنده دار

هر وقت مسافرت میری و برای استراحت
چادر میزنی حتما" چادر بغلی بچه کوچیک داره
و مدام نق میزنه
کوپه بغلی قطار هم همچنین؛
تو اتوبوس میشینی همه ساکت
اما صندلیت خراب و هی خِش خِش
میکنه. بدشانسی یعنی چی؟!!!


پیامک طنز . خنده دار

دختر است دیگر...
گاهی دلش میخواهد بهانه های الکی بگیرد!
به هوای آغوش تو... شانه های تو
که بعد تو آرام... خیلی آرام
در گوشش زمزمه کنی:
ببین من عاشقتم


پیامک طنز . خنده دار

امروز بابام و مامانم خیلی با من مهربون شدندو خیلی منو تحویل میگیرن، حتی بابام بهم پول تو جیبی اضافه داد
ولی من فریبشونو نمی خورم. باز عید شده و خونه تکونی که هیچ میخوان محله تکونی کنن نامردا


پیامک طنز . خنده دار

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﯾﻬﻮ
ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﭼﺎﻗﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﭘﺸﺖ ﮐﻤﺮﻡ ﮔﻔﺖ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﺪﻩ
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ:... ۰۹۳۶۴۳۰
ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﯾﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺭﻓﺖ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ
ﭼﺮﺍ |:


پیامک طنز . خنده دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد