جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک . خنده . لطیفه . طنز



پسر عموم با ایرانسل بهم اس داده. میپرسم ایرانسل خریدی؟
میگه په ن په دزدیدم. منم گفتم د نه د ٬ فکر کردم شاید پیدا کردی
 هیچ وقت اینقدر قانع نشده بود. عمودی محو شد




پسرها موجودات خطرناکی هستند!
بعضی وقتا من خودم به شخصه از کارای خودم میترسم :|
شما که جای خود داری :| :| :|




ساعت هفت صبح
سوار سرویس
قیافه ها اخمو
چمشا خواب آلود
همه ساکت
هی داد میزنه « جوون ایرانی سلام »

  



گودزیلامون داشت توحیاط بازیمیکرد زن همسایه یهو اومد ازش پرسید مامانت خابیده اونم بنده خدا هول شد گفت نه پاشیده! هیچی دیگه افقم جای بدی نیست




آیا میدانید "شب بخیر" در آخر بعضی اس ام اس ها،
به معنای "خفه شو دیگه" است؟؟




یه دوست داشتم اسمش سحر بود
اقا یه روز توکلاس
بودیم رفتیم اب خوردیم
امدنی دیدم دفتر سحر افتاده
خواستم با هیجان بگم سحححر دفتر
گفتم سفتر
یعنی داغون شدم انصراف دادم دیگه




ﻳﻪ ﻣﺪﺕ ﺻﺤﺒﺖ ﺍﺯ ﺯﻟﺰﻟﻪ ﺑﻮﺩﻣﺎﻫﻢ ﻳﻪ ﻛﻭﺩﺯﻳﻠﺎﻳﻰ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻛﻪ
ﺷﺐ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺸﺖ ﺩﺭﻭ ﻛﻠﻰ ﻭﺳﺎﻳﻞ ﻣﻰ ﺟﻴﺪ ﻣﻴﻜﻔﺖ ﺍﻳﻨﺎﺭﻭ ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ ﺗﺎﺯﻟﺰﻟﻪ ﻧﺘﻮﻧﻪ ﺑﻴﺎﺩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﺑﻠﻪ ﻫﻴﻨﺠﻮﺭﻳﺎﺱ ﺑﻌﻀﻰ ﻛﻮﺩﺯﻳﻠﺎﻫﺎﻫﻢ ﺍﺯ ﺯﻳﺎﺩﻯ ﻧﺎﺑﻐﻪ ﺷﺪﻥ ﻣﻴﺸﻦ اینجورى




یک گودزیلا داریم.
تو افکار خودم بودم برگشته بهم میگه:
داداش از تو هنگ بیا بیرون یکم از دردات برام بگو تا اروم بشی......
من :/




از و قتی دانشجو شدم هر کدوم از فامیلا که منو می بینه بجای این که
 از درسا و استادا و این جور چیزا ازم بپرسه اولین سوالی که میپرسه
اینه که چند تا دختر تو کلاستون دارین؟! اینم فک و فامیله که ما داریم آخه؟




خوشبختی است دیگر...
گاهی دلش میخواهد نصیب آدمهای بدذات بشود




همه ما شنیدیم که میگن:
از دل برود هر آن که از دیده برفت
هر چی فکر میکنم میبینم پس
اون روشن دل که نمی بینه تکلیفش چیه؟


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد