جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی غمگین sms tanhayi



تنها بودنم تویی.......!
وتودررگهایم جای داری وتا ابد بی دلیل عاشقت میمانم تانقص کنم قانونی را ک هنوز دلیل میطلبد


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



گاهی دلم از هر چه هست میگیرد، هر چه... حتی زیبایی ها!!!
میخواهم نباشم... و فقط حضور تو مرا پای بند کرده، پس بدان که بودنم به بودنت زنجیر شده


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



هیچ وقت باورمان نمیشود،
ک شاید آنقدر ک بقیه ب چشم ما مهم اند
ما برایشان ((مهم)) نباشیم...

  

اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



دلم کما میخواد... از اونایی که دکتر میگه! متاءسفم...
 فقط براش دعا کنید!!!!


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



جنگل هم بود... تمام شده
بود...
اما "دلم"
میسوزدومیسوزدومیسوزد...


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



بدون من هوا سرده...
الان گرمی..... نمیفهمی...!


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



زمین گیرشده اند
چشمهایی که هر روز
ردپایت را مرور می کنند...


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﻢ، ﭘُﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ، ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡِ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﺪ!
ﻭ ﺩﺍﺋﻢ، ﺧﺎﻟﯽ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ، ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﺪ!!!
ﻭ ﻣﻦ، ﻣﻌﻠﻖ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻢ، ﻣﯿﺎﻥِ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ ﻭ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ، ﻭ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ!


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



خداوندا؟
به کدامین گناه پای مرا به درخت تنومند زندگی بستی....؟!


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



دلم برای خود خودم تنگ شده. آنقدر سختی کشیده ام که رمقی برایم نمانده. همه حتی خودم را هم از دست داده ام و هر روز تنهاتر می شوم. حالا دیگر تنهایی را با تمام وجود حس میکنم ولی به آن خو کرده ام


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



نوشته هایم
گریبان گیرت می شوند روزی
آنقدر که بینشان ” آه ” کشیدم!


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi



هرچی سرت شلوغ باشه تنها تری چه بخوای و نخوای بای تنها بپری


اس ام اس تنهایی غمگین
sms tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد