جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سایت مرجع اس ام اس بروزترین پیامکها



دیروزپسرعمومو دیدم خیلی ناراحت بودگفت عشقم ولم کرده.
اقا ما فردا اینو با یکی دیگه توکافی شاب دیدیم شاد و خندون...
عشق نیس که لامصب انگار مسواک عوض میکنه!!!!




من درخیالم تورا در آغوش میگیرم
میخواهم بدانم کدام دین و خدایی میتواند تورا برایم حرام کند؟
من باتو درفضا خواهم بود میخواهم بدانم کدام قانون فیزیک مانعم میشود؟
من بی تو هرروز غزلی خواهم شد مثنوی گونه میخواهم بدانم کدام سبک و عروضی جلوی مرا میگیرد؟




مهم نیست اکنون زندگى ام چگونه مى گذرد
عاشق آن خاطراتى هستم که
تصادفى از ذهنم عبور مى کنند
و باعث لبخندم میشوند

  



آنقدر خوبی که تنها "یادت" کافیست تا پر کند تمام حجم دوریت را...!!!




بیا باهم بازى کنیم:
تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،
من هم،
"شماره هاى غریبه هاى توى گوشى أت را"




گاهی فرار می کنم
از فکر کردن به تو...
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوس♥تش دارم...




به تماشا سوگند وبه اغاز کلام که اگر باز ایی چشم من فرش قدمهای توست




کناره پنجره هرروز میشینم تا تو برگردی
ببین با طعم اغوشت منو عاشق ترم کردی




سلامتی ما معمولیا
که از پاییز نه خاطره های عاشقانه اش
که فقط خشکیِ لب و فین فینِ دماغش بهمون رسید!




یادت باشد
به خوابم آمدی
بیدارم کنی بِبوسمت!




چه دردیست در میان جمع بودن
ولی در گوشه ای تنها نشستن؟!
تو را گم کرده ام دردم همین است...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد