جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طنز سوتی



کاملا واقعی.....
دیروز تو مدرسه دبیر زبان انگلیسی اومد لاف بزنه گفت:
«من ۶۰ گیگابایت نمونه سوال دارم!!! »
من :|
کلاس :| :| :|
۶۰ گیگابایت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
نمیدونم مارو خر فرض کرده یا خودش نفهمه.




تو دفتر پلیس +۱۰ بودم. طرف اومدواسه پایان خدمت فرم پر کنه رنگ مو رو نوشته کچل!!!!!
ببین با کیا شدیم ۷۰ ملیون




تاحالا سابقه نداشته که فینال جام باشگاههای اروپا روز باشه
که به لطف دست اندرکاران زحمت کش سریال ستایش این غیرممکن ممکن شد!

  



چند روز پیش یکی زنگ زده خونه مادرشوهرم اینا. طرف گفته مطب دکتر فلانی؟
برگشت گفت :نه اشتباه گرفتید ببخشید!!!




طرف یوزرنیمش تو فیس بوک آیسان رادمهره!
 اون وقت زیر یکی از عکساش دوستش کامنت گذاشته :واییییی!!!
 اشرف جون خیلی تو این عکس ناز شدیییی!!
من[^^]
سازمان حمایت از اسامی متبرکه!!




یکی از رفیقام به جای اینکه بگه خون به مغزم نمی رسه
 گفت مغزم به خون نمی رسه




اول دبیرستان بودم زنگ شیمی بوددبیربرنامه ریزی ازدبیرشیمی اجازه گرفت بیاد
ب بچه هابگه تحقیقاروبیاریدب یکی ازبچه ها گفت چرا نیاوردی؟
دوستم گفت :بخداخانوم گذاشتم جلوچیزتون.
بچه ها میزارو گاز گرفتن
دبیرشیمی تخت سیاه روگاز گرفته بود




از مغازه اومدم بیرون به رفیقم میگم ببین دره ماشینمو خط انداختن..
اونم میاد بیرون میگه وای دره ماشینه منم خط انداختن..
عجب حکایتیه پرایدهای تک رنگ..




من روانی عزت نفس کسانی هستم که
شماره تلفنشونو پشت در توالت مینویسن...




یک روز آسمان ابری بود بعد رعد و برق های شدیدی میزد یکدفعه پسرخالم با ۱۲ سال سن میگه:
بیچاره اونایی که تو فضا هستن!
یعنی اون لحظه میخواستم سرمو بکوبم به دیوار!!




اقا سوتی همراه اولو داشته باشین تولد دوستم بود به دوستم پیامک داده بود:
اقای زهرا محمدی تولدت مبارک:
دوستمم میگه می دونستم یه روز اونقد مرد می شم که همراه اول هم بفهمه:)




عاغا یکی از فانتزیام اینه که برم پشت در یه اتاقی بعد یکی توش باشه
بعدمثه این فیلمابا لگد و مشت و هوار بکوبم به در بعد که درو باز نکرد
ناامید پشتمو بکنم به دروبهش تکیه بده یهودربازبشه بیوفتم توبغل طرف
هیچی دیگه در اون لحظه هم تو افق و هم توعمود محو میشم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد