جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک حقیقت تلخ haghighat talkh



زنان قوی
دردهای خودرامانندکفشهای پاشنه بلندمیپوشند!
مهم نیست چقدراذیت میشوند!
شمافقط زیبایی انهارامی توانیدببینید...


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



سلامتی ادمهایی که وقتی یکی رودوست دارن هرچقدرم اذیتشون کنه
 هرچقدرم ناراحتشون کنه بازیادشون میره ودلشون براش تنگ میشه...


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



میدانم و رسیدم به اینکه
همان زمان که میخواهی باز هم بااحساس شوی...
بی احساسی، احساست را مسخره خواهد کرد...

  

پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



مرگ انسان زمانی ست که نه شب بهانه ای برای خوابیدن دارد
و نه صبح دلیلی برای بیدار شدن.....


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



ضربه ی آخر را “خدایم” زد!
آن زمان که برای رفتنت استخاره کردی و “خوب” آمد...


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh


ایندفعه بسلامتی دلم!!!
ک تا خواست ب یکی دل ببنده تنهایی قسمتش شد!


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



مغرور نیستم؛ فقط نیازی به حرف زدن با هر آدمی رارنمیبینم!!!!!


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



درد دارد...
وقتی بفهمی برای عشقت کم هستی!!!


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



من رفتم... به خانوادت، به دلت، به هرکی تو رو ازم گرفت بگو :من رفتم...
 تا حداقل اونا آروم بگیرن... من به درک.....


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



ای کاش سزای تنهایی مرگ بود انوقت کسی از ترس جانش کسی را تنها نمیگذاشت


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



سلامتی تمام مادرامون که خیلی مهربونن هوراااااااا


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh



وقتی که جهان گوشه ندارد
غ م را به کجا باید انداخت؟!!


پیامک حقیقت تلخ
haghighat talkh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد