جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حکیمانه sms hakimane

اس ام اس فلسفی




اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



شانس...
نام مستعارخداست وقتی نمیخواهد امضایش پای داده اش باشد...


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



ای کاش دوست داشتن را تجربه نمی کردم، تجربه ی تلخی بود...
دیگر هیچ وقت نمی خواهم حضوری گرم، سرمای وجودم را محو کند
دیگر هیچ گاه به نگاه عاشقی دل نمی بندم و هیچ گاه به سلام مهربانی پاسخ نخواهم داد


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



مرا ببوس
روزهای سختی در پیش است
بگذار تو را
کمی پس انداز کنم

  

اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



همیشه سرم بالاست...
چون بالا سرم خداست...


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



خیلی سخته یه حرفی تو دلت باشه نتونی به کسی بگی
خدایا فقط امیدم به خودته


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



اونا که داشتن تو عقده میمردن
اونا که سر سفره ما لقمه میخوردن
تا اینو فهمیدن ما زمین حوردیم
تماشا میکردن تخمه میخوردن


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



خیانت یک اشتباه نیست درست ترین اتفاق دریک رابطه اشتباه است


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



سفر وقتی خوبه که یه مقصده آروم در انتظارت باشه.


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



درصدکمی ازادم ها نودسال زندگی می کنند.. مابقی یک سال رانود بارزندگی می کنند...!


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane



هم قدشده ایم خدامیداندچه چیزهایی رازیرپاهایم گذاشته ام


اس ام اس حکیمانه
sms hakimane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد