جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سایت اس ام اس وبلاگ عاشقانه



دوستت دارم هزار بار تکرار کن اینجا نه بینی کسی درازمی شه
 نه گرگی به گله ات می زنه




در بازو بسته شد... حتما باز باد شوخی اش گرفته...
 ادای آمدنت را در می اورد...




ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﯼ! ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺗﻮ،
ﺣﺘﯽ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﻮﯼ ﭼﻪ ﺑﺮﺳﺪ ﺑﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ!
ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤﺖ ﻭﻟﯽ ﺩﻭﺭﯼ... ﺧﯿﻠﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺭ!
نه ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﻣﯿﺮﺳﺪ، ﻧﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﻧﮕﺎﻫﺖ

  



میخواهم بگویم دوستت دارم اما نمیدانم با چه زبانی راستی ک
 غریق نجات زندگی بودی تقدیم به همه باورم نیلوفر




عشق راتن پوش جانم میکنم چترى ازگل سایبانم میکنم
 دل فداى لحظه خندیدنت لحظه ى آرام بخش دیدنت




دلخوشم به همین احساسی که نمی دانم چیست
تو نامش را دیوانگی بگذار
کاش می دانستی چقدر خوب است وقتی در تنهاییم به "شما"می گویم"تو. "




در زندگی هر "عاشقی" یک ماده ی مخدری است که اسمش "معشوق" است
نبودنش، دوریش، قهرش، خماری میاورد
گند میزند به هرچه ابهت و غرور مردانه.....




با من بمان در لحضه های مستی, بامن بمان درثانیه های غم بامن در باغچه ارزوها قدم بزن
 بامن بمان ای مهربان خدای من




شاهرگم قید توست، بزنم میمیرم...



آرزویم این است :توبه باور برسی که دراین کنج هیاهوی زمان،
 بین بی باوری آدمها یک نفرمیخواهد تو سلامت باشی و بخندی همه عمر...




آی عاشق نشو نمیدانی
که دل تنگ چیز خوبی نیست...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد