جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه 93 بروزترین اس ام اس های عاشقانه



دوباره به عادت بچگی هام کفشاتو قایم
می کنم تانری به این سادگی ها :(




پرنده است دیگر، گاهی نه، همیشه دلش میخواهد محتویات معده اش را روی من خالی کند...
 خو نکن عزیزم. میخوام برم دانشگاه...
 یعنی هر روز باید توضیح بدم که این لکه چیه؟؟ خو بی انصاف درک کن!!!!!!




ای سحر بر صورت شب جا مگیر
شاپرک آهسته تر پر وا بکن
به سراغم گر بیایید
مثل تنهایی سهراب چینی ام می شکند
پس بزن آهسته پر ای شاپرک....

  



قهوه تلخ هم مزه عسل میدهد اگرتوان طرف میزباشی




تا حالا دقت کردین که اونایی که با طنز صحبت میکنند
 با احساس تر و غمگین تر هستند؟




می درخشی...
می تابی...
اما دوری؛
ماه بودن همین است دیگر...




از خدا میخوام روزات بگذره خوشحال و راحت
ازته دلم زندگی رو با عشق میخوام واست
باز خیسه چشام ولی نمیخوام دل تو بسوزه... دیگه برام




چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من؟
چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود...؟
مهم داشتن همسری مثل توست
دوستت دارم گلم




سفید شد موهایی که آراسته بودم برای برگشتنت...




از تو که مینویسم شعرهایم رنگ در رنگ میشود وسیاه و سفید قلبم پر از قرمز!
چه زیباست رنگین کمان نهفته در پشت نگاهت که به حس شاعرانه من رنگ می پاشد!
"نوشته های دلتنگیهام"




سلام بر عاشق بیصدا، بلبل پر آوا، لوتی باحیا، قاتل قلب ما، بیادتم با صفا




با یک قطره، لیوانی لبریز می شه، گاهی با یک کلام، قلبی آسوده آرام می شه
 گاهی بایک کلمه، یک انسان نابودمیشه، گاهی بایک بی مهری، دلی می شکنه، مراقب بعضی
<< یک ها >> باشیم، در حالی که ناچیزند،
همه چیزند!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد