جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

خنده دار خنده دارترین



ﺑﯽ ﻫﺪﻑ ﻗﺪﻡ ﺯﺩﻥِ ﭘﺴﺮﻫﺎ
ﻣﺜل
ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻥِ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﺳﺖ...!!




پسر است دیگر
گاهی دوست دارد معاف شود
اللهم الرزقنا... ؛)




حواسمو پرت کردم افتاد زمین دستش شکست | :الان حواسم دستش درد میکنه

  



من هروقت می دوئم که به اتوبوس برسم ولی نمی رسم
همینطور به دویدن ادامه میدم که فکر نکنن ضایع شدم:)))
یه بار سه ایستگاه دویدم :|




آیا میدانید کوتاه‌ترین جنگ در سال ۱۸۹۶ بین زانزیبار و انگلستان که ۳۸ دقیقه طول کشید؟؟؟!!!
فک کنم رفتن لب مرز به هم فحش دادن برگشتن
خخخخخ




حتی اگر از دوران مهد کودکتون چشاتون ضعیف باشه
از نظر پدر و مادرتون این کامپیوتر صاحاب مرده باعثشه!




مورد داشتیم طرف چایی دو غزال گرفته
فرداش خونه رو سرشون خراب شده...
بس که خستگی از در و دیوار در رفته!!
مسئولین رسیدگی کنید لطفا!!




ما به جمله همیشه حق با «مشتری» است اعتراض داریم!
(امضا :جمعی از سیارات منظومه شمسی)




اغا یکی منو از این سردرگمی درارههههه....
اخه وقتی ما داریم سر پا یه چیزی میخوریم... وقتی میگن بشین و بخور تا نریزه....
 یعنی وقتی سرپاییم میرزه نشستیم نمیریزه.... لطفا مسیولین رسیدگی کنن.




تا چن سال دیگه تعداد خواننده ها از شنونده ها بیشتر میشه
بعد تو سایت های موزیک اسم شنونده های جدید رو میذارن!




ای کسانی که لایک نمی کنید بدانید که شما هم به لایکم احتیاج خواهید داشت
پس اونوقت اصرار نکنید....!!!




به یکی میگن تا حالا واست اتفاق افتاده که نه راه پیش داشته باشی نه راه پس؟!
میگه آره:وقتی که پوست شکمم به زیپ کاپشنم گیر کرده بود...
: D


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد