جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار پیامک خنده دار



طرف میره تهران چیپس میخوره
میگه تهران لامصب نون خشکشم خوشمزس!!




یعنی باید جفت پا رفت تو صورت این استادایی که میگن :
از تعطیلات عید استفاده کنین درسا رو مرور کنین...!:\




باران باشد
تو باشی
یک خیابان بی انتها
من میرم خونه چون مریض میشم...
اصن من از آمپول میترسم!

  



ﻫﯿﺘﻠﺮ ﻣﯿﮕﻪ
ﺍﮔﻪ ﮐﺴﯽ ۷ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﺖ ﺧﯿﺮﻩ ﺷﺪ ﺩﻭ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﺍﺭﻩ:
ﯾﺎ ﺩﻭﺳتت ﺩﺍﺭﻩ, ﯾﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﮑﺸﻪ...
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺳﺮ ﺩﺭ ﮔﻤﻢ.. ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻨﻢ ﯾﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻡ!!!




طرف تو اتوبوس یه دختر خوشکل میبینه
پیاده که میشه شماره پلاک اتوبوس بر میداره




یه دسته آدمهای بی جنبه فکر میکنند از دماغ فیل افتادن
 ولی در حقیقت پاپ کورنی بیش نیستند!!!!!




ضدحال یعنی مجبور باشی باکسی که
چند لحظه پیش دیدی انگشتش تودماغش بوده، دست بدی!




کاش میشد یه عده ای از آدمارو ساعت ۹شب
بزاری دم در شهرداری بیاد ببرش




داشتیم که طرف کیسه جاروبرقی رو در آورده
 با تمام تلاش داره محفظه جای کیسه جاروبرقی رو (داخل جارو رو) داره جارو میکنه
به نظرتون موفق میشه؟
این فک و فامیله داریم، عایااااااااااااااا




عاقا من یه سوال از این گربه هایی که وسط خیابون میمیرن دارم
که اون ور خیابون چی داره که این ور نداشت




ضدحال بزرگ برای یه مادر اینه که ۹ماه دوران بارداری رو تحمل کنه
بچه که به دنیا اومد شبیه عمش بشه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد