جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس به سلامتی اس به سلامتی جدید



سلامتی خوشبختی که هیچ وقت لمسش نکردیم...



دم اون پسرایی گرم که با احساسات و آینده ی هیچ دختری
 بازی نمیکنن و اونا رو مثل ناموسشون میبینن




ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺸﻘﺸﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ
ﺩﻟﺶ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺑﭙﺮﻩ ﺗﻮ ﺑﻐﻠﺶ ﻭﻟﯽ ﻧﺠﺎﺑﺘﺶ
ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻩ! ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭﻡ ﺑﻪ
ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺪﺍﺩ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ
ﭘﺎﺵ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻣﯿﺪﻩ!

  



به سلامتی اونایی که روز قیامت فقط زمین ازشون شاکیه
 اونم به خاطر سنگینی معرفتشون




به سلامتی اونیکه فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم
اما وقتی تنهاییم میبینیم تو سکوت شب چقدر دلمون هواشو کرده




بسلامتی کسانی که نخونده میرن سر جلسه ی امتحان




از مامان ها ناراحت نشید وقتی میگند از جلوی چشام دور شو
در اون لحظه می خواد از فاصله ی دورتری تو رو ببینه که بفهمه چه قدر بزرگ شدی




دختر که باشی نفس بابایی لوس بابایی
عزیز دردونه بابایی حتی اگر بهت نگه دستت رو میذاره روی چشماشو میگه :
این تویی که به چشمای من سوی دیدن میدی خلاصه دختریک کلام
نفس باباست...
به سلامتی دخملا




به سلامتی سنگ های بزرگ رودخانه که هوای سنگ کوچیک ها رو دارن




به سلامتی مبصر کلاس که کتک رو خودش خورد ولی نگفت کار کی بود!




به سلآمَتی
قرص سیانور که
یک جا میفرستت اون دنیا
نه مثل قرص آرام بخشی که
شده واست
مَرگ تدریجی یک رویآ


نظرات 1 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:24 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد