جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین پیامک های عاشقانه بروزترین اس ام اس های عاشقانه



به سلامتی اون صبحی که
وقتی از خواب بیدار میشی
خودشو بغل کرده باشی
نه یادشو...




رفیق!!!!!
زمستون شده
سردت شد بگو بیام برات بسوزم




اعتیاد همیشه چیز بدی نیست...
اعتیاد به دیدنش!! اعتیاد به صداش!! اعتیاد به بودنش!!

  



ازشرکت فرش مزاحمتون میشم اجازه هست
 دلمو فرش زیرپاتون کنم تاجایی جز دل من پا نزاری




اگه قراره با راستی وصداقت تنهایی وجدایی آدمو عذاب بده/
 شرف داره به آرامشی که توش رفاقت فقط با دروغ و دورویی استواره***والا...
جون من درست نیس؟؟؟؟




قحطی رفیق میاید نه ۷سال بلکه ۷۰۰سال،
 در سیلوی قلبم ذخیره و پنهانت میکنم، بگو کنعانیان منتظر نباشند،
 تقسیم شدنی نیستی حتی اگر یعقوب بیاید.




زندگی تعداد نفس ها نیست
زندگی تعداد لبخند های کسانیست که دوستشان داریم




ی دوس پسرم نداریم باهاش بریم کافی شاب بستنی بخوریم
 اون ی جوک خنده دار بگه ماهم دهنمون پر باشه بستنی رو پوف کنیم روش...
 مث فیلما بگه :خیلی بی شعوری. بذاره بره از دستش خلاص شیم بی جنبه ی ایکبیری




اگه موندنی بود باقبلیه میموند..........................؟؟؟
یکی بود هنوز هست...................................
عشق اموخت مراشکل دیگرخندیدن........................؟؟؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد