جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه عاشقانه جدید اس ام اس



دردنیای من
دیگه نمیخوام باهان باشم. بای واسه همیشه
یک جواب دارد:
به سلامت




همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود
یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد
یادم می‌رود سر جایم بایستم
پابه‌پا می‌شوم
زمین می‌لرزد




خنکای یک عصر بهاری
کنار شاه بوته یاسی وحشی
میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد
و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد
لطفا به خیالم بیا...

  



قدیمی ها چه حرف هایی می زدند میگفتند :
برای کسی بمیر که برایت تب کند. من برایت میمیرم اما... خدانکند تو تب کنی..




میدونی چقد دوست دارم؟؟؟
اندازه تمام مورچه های دنیا ضرب در تمام گل های دنیا ضرب در تمام ستاره های یه شب تابستون ضرب در تمام لحظه هایی که تو زندگیت خندیدی ضرب در تمام مردم دنیا ضرب در صفرD:




آرزو میکنم... زندگی بی گره ببافدطرح آرزوهایت را




ناز کن تا روز شب غرق تمنایت شوم
تا قیامت شاعر چشمان زیبایت شوم
از ازل زیبا ترین تصویر دنیا بوده ای
کاش میشد تا ابد محو تماشایت شوم
دوست دارم لحظه ای که دل به دریا میزنم
قایقم را بشکنی تا غرق دریایت شوم




هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق*
هم دعا کن گره تازه نیفزاید عشق*
قایقی در طلب موج به دریا زد و رفت*
باید از عشق نترسید اگر باید عشق*
عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم*
شاید این بوسه به نفرت برسد شاید عشق*




آخه دل من دل دیوونه من... تاکی میخوای بشینی چشم بدوزی به عکس روی دیوار...




حس خوبیه.....
وقتی که میدونی....
یک نفر قد جونش دوست داره...
مگه نه....




گریه هایم نه برای فریب دادنت بود نه برای ترحمت...
اشکهای من دردی بود که از چشم هایم لبریز شد....!




آسمان را مرخص میکنم!
دیگربه هوا هم نیازی ندارم!
توخودت را مثل آسمان...
مثل هوا
مثل نور...
پهن کرده ای روی تمام لحظه هایم...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد