جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید جدیدترین اس ام اس های عاشقانه



نقاشی هایم را می دیدی و تحسین میکردی...
غافل از آنکه زیباترینشان آنی بود که دلم برایت پرکشید...




خوب رویان رحم ندارد دلشان/
باید از جان گذرد هر که شود همدمشان/
روز اول که سرشتند ز گل پیکرشان/
سنگی اندر گلشان بود همان شد دلشان/




بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است،
آغاز زمستان است،
یا هر چیز.

  



با تو زیر بارانم, چتر براى چه؟؟؟
خیال که خیس نمی شود!!




خورشید را در آغوش گرفته ای
پاهایت را به بوسه دریا سپرده ای
موهایت را به دست نسیم
چه خوش غیرتم من!




سکوتم را نکن باور...
من آن آرامش سنگین پیش از قهر طوفانم...
من آن خرمن، من آن انبار باروتم که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر...




بی حس شده ام از درد!
از بغض!
فقط گاهی، خط اشکی میسوزاند صورتم را!!!




چه زیباست دوستی کفش ها.........
لنگه ای که گم شود، لنگه ی دیگر آواره میشود........!!!!!!!




اشعاری برایت سرودم
که هیچ مجنونی نتوانست مهربانی و مظلومیت چهره ات را توصیف کند
چرا تنهایم گذاشتی؟ چرا؟




بیچاره کوچه.! با این همه خانه که دارد شبها بیرون میخوابد.!!!




روزی که یادت نکنم، روز خدا نیست
سوگندبه اسمت که دلم ازتوجدانیست


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد