جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه زیبا SMS ASHEGHANE ZIBA

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



اینجوری نگام نکن من هم روزی عزیزه دله کسی بودم که
حالا حتی من را نمیشناسد چه برسد به سایه ام


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



خداواندا دلم نمیخواهد عبرت باشم........
من را به الگو تبدیل کن

  

اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



بدتری لحظه زندگیم وقتیه ک تونیسی
وبهترین لحظه عمرم وقتی بعدمدتها دوری ازهم روغرورت پامیزاری
پیام میدی میگی سلام...


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



برایم که میخندی چشمهایت که هیچ،
آسمان هم زیبا میشود...


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



مرهم زخم های کهنه ام کنج لبان توست
بوسه نمیخواهم، چیزی بگو


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



ردپایت را میگیرم از تو دورتر میشوم شاید کفشهایت را بر عکس پوشیدی... نمیدانم


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



حال این روز های من بارانیست..... طوفانیست..... اسمان هم صدایت می کند وقتی نیستی....


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



میگن هروقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد، نگاش کن
اگه پیشت نبود صداش کن
اگه نشنید دعاش کن


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



به نام خدائی که هستی را با مرگ،
دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ،
عشق را رنگارنگ،
رنگین کمان را هفت رنگشاپرک را صد رنگ،
و مرا دلتنگ تو آفرید


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



من اشک را به خاطر گرمیش، ناله را به خاطر نوایش، دنیا را به خاطر خدایش و تو را به خاطر قلب
مهربانت، عاشقانه دوست دارم


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA



رسم عشق مان مثل نان نیست که گرمش در سفره ی دل باشد و سرد و بیاتش سهم نمکی!
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت باشد، همیشه هستی


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANE ZIBA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد