جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی جدید

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس احساسی جدید


خدایا مرا تنها نگذار که مبادا نگاهم به نگاه بنده ای از جنس خاک محتاج شود


اس ام اس احساسی جدید


چقدر خوبه ادم یکی رو داشته باشه که همیشه حواسش بهت باشه و براش "مهم"باشی...


اس ام اس احساسی جدید


بانو!
آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا
من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم

  

اس ام اس احساسی جدید


بُتی در 'من'؛
عاشق شدهِ است
» ابراهیم « را!


اس ام اس احساسی جدید


هر وقت گلى را بوکردى, هرگز نگاش نکن, چون به اگه نگاهت را به خاطر بسپارد, شوق دوباره دیدنت او را پرپر مىکند


اس ام اس احساسی جدید


صفحه قلبم را با یادت مزین میکنم و هرآنچه که دارم و ندارم را به پای نگاهت می ریزم
 تا آن چشمان مهربان وصمیمی ات را برای یک عمر داشته باشم


اس ام اس احساسی جدید


وقتی توبامنی.... ترافیک میتونه زیباترین مکث دنیاباشه


اس ام اس احساسی جدید


تو این دنیای طوفانی :با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است...........................!!


اس ام اس احساسی جدید


دیدنت مثل کشیدن کبریت در باد دشوار است
من به معجزه عشق ایمان دارم
میکشم آخرین کبریتم را در باد
هرچه باداباد


اس ام اس احساسی جدید


همیشه یکی از فانتزی هام این بود که:
یه دختر داشته باشم دنیا رو به پاش بریزم
بهم بگه بابا
یه دختر خوشگل که از نگاه کردنش خسته نشم
به خاطر همین هم که شده من یه روزی بابا میشم...


اس ام اس احساسی جدید


به دیگری میگفت جلف
 وقتی دختری ارایش غلیظ و مانتوی کوتاه به تن داشت ولی حالا اون شده عشق


اس ام اس احساسی جدید


هعییییییییییییی.....
نمیدونی چه خبره دلم....
نمیتونم حرفامو یه نفره بگم.!!


اس ام اس احساسی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد