جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مسیج عاشقانه پیامک عاشقانه



ان دوست کجا است که یادم نمی کند
 صد غصه به دل دارم و شادم نمی کند
 ان دوست که یک لحظه بى من نمى نشست
 اکنون به یاد کیست که یادم نمى کند




گفتم :تو ش‍‍‍‍یرین منی. گفتی :تو فرهادی مگر؟
گفتم :خرابت می شوم. گفتی :تو آبادی مگر؟
گفتم :ندادی دل به من. گفتی :تو جان دادی مگر؟
گفتم :ز کویت می روم. گفتی :تو آزادی مگر؟
گفتم :فراموشم مکن. گفتی :تو در یادی مگر؟




قدم میزنم تا ازت بگذرم قدم میزنم بلکه یادم بره
میخوام جابذارم ى جافکرتو نمیذاره این شهرپرخاطره

  



صدا بزن مرا
مهم نیست به چه نامی
فقط میم مالکیت را آخرش بگذار
می خواهم باور کنم، مال تو هستم...




ریشه نازک احساس مرا دست نزن
 چندشم میشود از لکه یک انگشت دروغ




آرام بر گونه هایم میلغزد
تاوان بی فکری های دیروزم
کاش بیهوده نمیباختم...




آمدی عاشقم کردی
گذشت ماه و گذشت سال و گذشت عمر
رفتی و رهایم کردی
من از تو طلبی ندارم
هنور بدهکارتم بابت آن " عشق " که نجاتم داد




درجستجوی قلب زیبا باشید نه ظاهر زیبا :
زیرا هر انچه زیباست همیشه خوب نیست اماهرانچه خوب هست همیشه زیباست...




من بودنت را خواندم و تمرین کردم قرار نبود, نبودنت را امتحان بگیری




به دریا بزن قایقت می شوم
حقیرم ولی لایقت می شوم
من عاشق شدن را بلد نیستم
تو یادم بده عاشقت می شوم...




قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام...




لاف می زدم که فراموشت خواهم کرد!
کجایی که ببینی این روزها توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد