جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه ها ASHEGHANEHA



به اندازه ی چای داغ شب های امتحان دوست دارمت. اما...
اضطراب نمیگذارد نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را...


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



. در عجبم از کار خدا... تو را آفریده و انتظار یکتا پرستی دارد از من...!


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



ﭼﺘﺮﯼ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺑﮕﯿﺮ
ﺣﺘﯽ ﺧﯿﺎﻟﮯ...
ﺧﯿﺲ ﺩﻟﺘﻨﮕﮯ ﺷﺪﻩ ﺍﻣ!

  

عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



ﻭﺍﺳﺖ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﻴﮑﻨﻢ ﺍﻭﻧﻲ ﺑﻴﺎﺩ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﺖ
ﮐﻪ ﺻﺐ ﺑﻪ ﺻﺐ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﻧﺶ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﻲ ﻭ
ﺷﺐ ﺑﻪ ﺷﺐ ﻫﻴﭻ ﺟﺎﻳﻲ ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻴﺸﺘﺮ
ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻭﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻥ ﻧﺨﻮﺍﻱ.
ﻫﻤﻴﻦ


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



باتمام مدادرنگی های دنیا، به هرزبانی که بدانی یاندانی، خالی ازهرنوع تشبیه واستعاره وایهام... تنهایک جمله برایت خواهم نوشت :دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا!


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



به سلامتی خودم
که به پاش وایسادم
آخرش برگشت گفت:
تو هنوز اینجایی؟؟!!
خسته نشدی!!
برو دیگه....


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻤﻮﻡ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﺖ ﺭﺍﺑﺎﯾﮏ)) ﺑﻪ ﻣﻦ ﭼﻪ ((ﭘﺎﺳﺦ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ)) ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﭼﻪ ((ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭﺗﻨﻬﺎﯾﯽ!


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



اگه به زور روزگار، از زندگیت میرم کنار
این از خودم گذشتنو، پای خاطر خواهیم بزار


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



ﻭﻗﺖ ﺩﻋﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﮑﺶ،
ﻧﮕﻮ ﻣﻦ ﮔﻨﺎﻫﮑﺎﺭﻡ ﻭ ﺻﺪﺍﻣﻮ ﻧﻤﯿﺸﻨﻮﻩ
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﻥ ﺑﺎﻻﺳﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻫﻮﺍﺗﻮ ﺩﺍﺭﻩ..


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



عاشقانه هایم
همه رابه زانو زده
توبه عشق چه کسی ایستاده ای؟


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



پای آزادی چه بندی؟ گر به جایی رفت، رفت...


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA



ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ‌ﺍﻡ ﺑﯿﺎ
ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﻣﺎﻧﺪﻩ
ﻣﺎ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻑ‌ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ
ﺁﺗﺸﺶ ﺑﺰﻥ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﯼ


عاشقانه ها
ASHEGHANEHA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد