جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رفاقت 93 SMS Refaghat 93

اس ام اس رفیق و رفاقت



اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



رفیق ما صرفا جهت اطلاع و فاقد هرگونه ارزش
شما کپی برابر اصل ثبت با سند برابر است


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



دوستانم را نمی دانم اما من در رفاقت اینگونه ام
پایدار تا پایِ دار …


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



ما عکس سه در چار
شما Full HD رفیق

  

اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



آقا ما جاوا
شما آندروید !


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



آقا ما بنال بینیم باووووو
شما خواهش می کنم بفرمایید !


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



آقا ما سگ ماهی افتاده لب ساحل
شما خاویار توی دل ماهی !


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



آقا ما یه نقطه توی فضا
شما مبدا مختصات !


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



اصلا ﻣﺎ ﻫﺮ ﻫﺮ ﻫﺮ
ﺷﻤﺎ ﺗﺒﺴﻤﯽ ﺩﻟﻨﺸﯿﻦ !


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



آقا ما قابلمه رویی
شما پیرکس !


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



گاهی اوقات عشق همه خوشبختی نیست
گاهی اوقات رفاقت یعنی عشق !


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93



به ﺍﻣﯿﺪ ﺭﻭﺯﻱ ﮐﻪ ﺭﻓﻴﻘﺎﻡ ﺍﺳﻤﻢ ﺑﻴﺎﺩ ﺭﻭ ﻟﺒﺸﻮﻥ
و ﻳﻪ ﭘﻮﺯﺧﻨﺪﻩ ﺑﺰﻧﻦ ﻭ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﺍﺷﮑﺸﻮﻧﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻦ
ﻭ ﺑﮕﻦ ﻫــــــﻲ ﮐﻲ ﻓﮑﺮﺷﻮ ﻣﻴﮑﺮﺩ ؟


اس ام اس رفاقت 93
SMS Refaghat 93


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ق.ظ

یاشاسین عاشیق لر فقظ عشق تمام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد