جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خاطرات SMS Khaterat

اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



اینجا کسی بر زمین افتاده
تو با خاطراتت از رویش رد شدی و رفتی


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



دیگر خودت هم برگردی نمیپذیرم !
من فقط با خاطراتت زنده ام !


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



سختی ها نمک زندگیست
امــــا چــــرا کسی نفهمیـــــد نمک برای من که خاطـــــراتم زخمی ست
شور نیست مـــــزه درد می دهد

  

اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



زندگی یعنی یک نگاه ساده
تنها چند خاطره و تنها چند لحظه
زندگی یعنی همین نگاهی به یک عکس ساده


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



من برایت خاطره ساختم
امّا آخرش چه ؟
تمام زندگی ام را باختم


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



مـَردُم چـه میفهمند
از قاب ِخالی ات کـنج اتـاقـم
خـاطـرات تـوست کـه ورق مـیـزند نـگـاهـم را بـه نـقـش آفــرینی


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



یکی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش
کلافه کرده اند مرا بس که نق می زنند به جانم


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



تکثـــیر مـی ‌شـــونــد و نــمی ‌مــیرند
سلـــول ‌های خـــاطـــره‌ ات در مـــن


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



این خاکستر که می بینی خاکستر سیگار نیست
خاطرات منند که هر شب با خودم دود می شوند


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



عابرانی که از کنارم می گذرند
مست عطر تنم می شوند و نامش را که می پرسند
دلم می لرزد چگونه بگویم خاطرات توست


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat



آقـــای شــهــردار!
بگویید انقـدرعوض نکـنند رنـــگــــ و روی ایـــن شـهر لعنتی را …
این پیاده روها ، میــدان ها ، رنگ و روی دیوارها
خــــاطـــراتــم دارنـــد از بـیـنــــــ مــی رونــــد


اس ام اس خاطرات
SMS Khaterat


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد