جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خاطراه ها sms khatereha

اس ام اس خاطرات



اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


اینقدر خیره میشدند به لحظه های شیرینمان
که اینـــک فقط خاطره های خوش عذابم میدهد
ولی من که به شوریِ چشم اعتقاد نداشتم


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


خاطرات تو همانند دکتریست که
من بابت مریضی ام فقط به او سر میزنم !
جالب اینجاست که من هر روز مریضم و دکتر هم تسکین بلند مدّت نمیفهمد


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


ﺁﺩﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭ
ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺍﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﺑﻖ ﻧﻤﯿﺸﻪ

  

اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


بیست طبقه لاف بزرگی است
برای مردن کافی است از ایوان یک خاطره پایین بپری


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


کاش خودت هم مثل خاطراتت
برای ماندن سرسخت بودی


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد
مـثل یـــــاد و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت
مـثل خــاطره مـثل لبـخند


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


خطــر داشت امــا !
خاطرت می ارزید که از تـــو این همه خاطـــره بسازم !


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


باید یاد می گرفتم
از هر چیزی عشق و خاطره نسازم !
شاید منظورِ باران من و تو نبودیم


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


وسواس دارم
وقتِ رفتن تمام خاطرات را تا میکنم
میگذارم کنجِ گنجه
بویِ نفتالین که مشامشان را پر کند
تمامِ بیدها مجنون می شوند


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


به صدایت که معتاد شدم رفتی
حالا هر روز خاطره تزریق می کنم


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha


بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت
فقط یک شماره ی خاموش است


اس ام اس خاطراه ها
sms khatereha

نظرات 1 + ارسال نظر
maria سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

merc

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد