جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار کوتاه

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس تیکه دار کوتاه


من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم


اس ام اس تیکه دار کوتاه


سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی


اس ام اس تیکه دار کوتاه


باید قاب بگیرم حرفهایت را
همه “عکس” شدند

  

اس ام اس تیکه دار کوتاه


یه خط داشت اما هفت خط بود
به همین سادگی


اس ام اس تیکه دار کوتاه


دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …
ولی محبت خیانت میاره


اس ام اس تیکه دار کوتاه


اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست …
تاوان با تو بودنه


اس ام اس تیکه دار کوتاه


مشترکم بودی که در دسترس نبودی !
خاموشت کردم تا ابد


اس ام اس تیکه دار کوتاه


گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود


اس ام اس تیکه دار کوتاه


هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه


اس ام اس تیکه دار کوتاه


لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم
“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی


اس ام اس تیکه دار کوتاه


آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !


اس ام اس تیکه دار کوتاه


از همه جا بوی مهر میاد
از تو هنوزم بوی بی مهری !


اس ام اس تیکه دار کوتاه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد