جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سلامتی SMS SALAMATI

اس ام اس به سلامتی



اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



مادر تنها کسی است که
می توانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی
و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد !
سلامتی همه مادرا


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



به سلامتی کلاغ
نه به خاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



به سلامتی پرنده مهاجری که
به خاطر یار زخمیش مهاجرت نکرد

  

اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



به سلامتی اشک که
وقتی میاد طرف خالی میشه و بقیه پر


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



به سلامتی عشق که
تلخیش شیرین بود و شیرینیش تلخ


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



به سلامتی مرام
که امروز تازه معنیش رو فهمیدم


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



به سلامتی راه
که آخرش معلوم نیست به کجا میره


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



یک وقتایی هست که باید لم بدی یه گوشه
و جریان زندگیت رو فقط مرور کنی بعدشم بگی
به سلامتی خودم که اینقدر تحمل داشتم


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



سلامتی سیگارم
که تا می بینه حالم بده آتیش می گیره


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI



سلامتیه اونایی که ترجیح میدن یک حقیقت نابودشون کنه
تا اینکه یک دروغ الکی آرومشون کنه


اس ام اس سلامتی
SMS SALAMATI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد