جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس به سلامتی SMS B SALAMATI

اس ام اس به سلامتی



اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



سلامتی استادی که سر جلسه امتحان دید برگم سفیده
اومد در گوشم گفت نگران چی هستی؟ اسمتو بنویس بقیش با من!
ولی حیف بیدار شدم بقیه خوابمو ندیدم


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



سلامتی کسایی که
به پای هم پیر شدن ولی از هم سیر نشدن


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



به سلامتی ملخ
همین جوری الکی

  

اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



به سلامتی میخی که
هرچی تو سرش زدن خم نشد


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



به سلامتی رفتگری که دیشب تمام شهر مهمون خونش بودن
بدون کوچکترین مراعاتی خوردن، ریختن، پاشیدن، سوزوندن


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



به سلامتی رفیق
که آخرش فقط رفاقتاست که می مونه


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



به سلامتی اخلاق که
فکر کنم این ترمم حذفش کنم


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



به سلامتی سیگار که رفیق نیمه راه نبود
و تا آخرش با ما سوخت و ساخت


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI


به سلامتی پنگوئن که
یه وجب قد داره ولی لاتی راه میره


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



دقت کردی روی کیبرد ها I و U کنار هم هستن ؟
به سلامتی سازندش


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



سلامتی اونایی که موندن زیر آواری که
یه روزی محکمترین تکیه گاهشون بود


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI



به سلامتی دزد دریایی
که همه رو با یه چشم میبینه !


اس به سلامتی
SMS B SALAMATI


نظرات 1 + ارسال نظر
داوید دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد