جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار کوتاه

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس تیکه دار کوتاه


به جای پاک کردن اشک هایتان
آنهایی که باعث گریه تان می شوند را پاک کنید !


اس ام اس تیکه دار کوتاه


از تنها بودنم راضی نیستم
اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم


اس ام اس تیکه دار کوتاه


سقوط
تاوان پریدن با بعضی هاست

  

اس ام اس تیکه دار کوتاه


به بعضیا باید گفت :
عزیزم من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی


اس ام اس تیکه دار کوتاه


اگه تو روت خندیدم به خاطر این بود که
نخواستم تو روت بالا بیارم
اینو بفهم !


اس ام اس تیکه دار کوتاه


هرکی ازم سراغت رو می گیره نمی گم وجود نداری
میگم وجودش رو نداشتی


اس ام اس تیکه دار کوتاه


این روزها اگه کسی گفت : “من عاشقتم”
بپرس : تا ساعت چند ؟


اس ام اس تیکه دار کوتاه


تازگیا هرکی میگه دوسِت دارم ، خندم میگیره !
بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای ؟


اس ام اس تیکه دار کوتاه


بعضیها یار نیستن بارن !
وقتی که میرن آدم احساس میکنه سبک شده !


اس ام اس تیکه دار کوتاه


اینقدر خودت رو اذیت نکن
اونی که بودنت رو قدر ندونست لایق حضور در فکرتم نیست


اس ام اس تیکه دار کوتاه

نظرات 1 + ارسال نظر
بهرام مظفری شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام خوبه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد