جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک خداحافظی payamak Khodahafezi

اس ام اس خداحافظی



پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



می رم ولی این و بدون
چشم انتظارت می شینم
می رم ولی گریه نکن
نذار از عشقت بمیرم


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



می رم ولی بدون یکی
خیلی تو رو دوست داره
یکی که از دوریه تو
سر به بیابون می زنه


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



خدانگهدار عزیزم
دارم می رم از این دیار
اینجا کسی منو نخواست
تو هم منو تنها بذار

  

پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



ای که از اول جاده
به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن
تا ابد خدا نگهدار


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود
می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود
خدا حافظ


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



پایان راه کاملاً پیداست
می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



برو ای خوب من هم بغض دریا شو خداحافظ
برو با بی کسی هایت هم آوا شو خداحافظ
برو با یک من دیگر بمان ما شو  خداحافظ


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



قصه به پایان رسید و من همچنان
در خیال چشمان سیاه توام که داده فریبم
قصه به پایان رسید و من هنوز
بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



نمی تونم ببخشمت دور شو برو نبینمت
تیکه ای بودی از دلم گندیدی و بریدمت


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi



از تو تنها یک حس مانده با من امشب
که تو را گم بکنم پیش بیهودگی احساسم
آخرین بار سلام
آخرین بار خدا حافظ


پیامک خداحافظی
payamak Khodahafezi


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد