جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

خداحافظی عاشقانه KhodaHafez Asheqane

اس ام اس خداحافظی



خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن
بر لب که بیاید دیگر باید رفت !


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



و من از تو جدا ماندم
ولی ای کاش می مردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ که دیگر بر نمی گردم


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



باشد می روم
اما چمدانم را با خود نمی برم
روزهای بی تو بودن به اندازه ی کافی سنگین است

  

خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



جدایی هزار لیلی و مجنون دارد
جدایی بسی دل پر ز خون دارد
عاشق یک آرزو دارد جدایی
جدایی ولی بسیار عاشق دارد


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



جدایی طعم شیرینی ندارد
ولیکن چاره ای در سر نهان نیست
جدایی آسمان ها گریه دارد


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست
برمن خرده مگیر چراکه جبر زمانه
 از آغاز هر زمانه از آغاز هر سلامی بدرود می رسد



خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



خدا حافظ تو ای تنها سلام من
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو ای محبوب خوب من


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



گفتی خداحافظ
گفتم نمی خواهی مرا؟ باشد نخواه
اما ای کاش می گفتی چرا؟


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



از دست دادمت به راحتی یک نفس
سخت ست ولی انگار باید بگویم خداحافظ


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



ببین مرا چه گونه جادو کردی ؟
هنوز هم نمی توانم مدت ها بعد از نبودنت
انسان دیگری را آنگونه که تو را ساختم  برای خود بسازم
سخت ست  اما خداحافظ


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane



مخاطب تمام جملاتت من بودم
چه درد سختی است خلع مقام شدن‏


خداحافظی عاشقانه
KhodaHafez Asheqane


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد