جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین فراموشی SMS Ghamgin Faramoushi

اس ام اس فراموشی



اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



واژه ها حرف ها و کلام ها در گذر زمان می آییند و می رونند
اما خاطره خوش باهم بودن هست که می ماند


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



شنیــده بودم که خاک سرد است
ایـــن روزها اما انگار آنقـــدر هوا ســـرد است
که زنــده زنــده فراموش می کنیــم یکدیگـــر را


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود
از همان آب هایی که می پرد توی گلو
و سال ها سرفه می کنیم

  

اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن
دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



ماه هاست فراموشش کرده ام
ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز
به نوشتن نامش ذوق می کنند


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



برسنگ مزارم بنویسید آشفته دلی خفته دراین خلوت خاموش
او زاده ی غــم بـود کـه از خــاطــر دوستـــان گشــت فراموش


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



خاطراتت را
و لمس حس بودنت را
همه و همه را به دست سرد باد سپردم
یادم تو را فراموش


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



برایـــم مهم نیســـت چه می شـــود
به همــــه ی باورهـــایم سوگنـــد
هیچ چیــزی برایــم مهـــم نیســت
فراموشــت نمی کنـــم
یک کــلام و این یعنــــی نهایــــت خوشــبختی


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



خواستم خودمو گول بزنم
همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای
و گفتم فرامــــــوش
یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادم


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi



در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد
در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت
و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد
ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد


اس ام اس غمگین فراموشی
SMS Ghamgin Faramoushi


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد