جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس سرکاری جدید sms sar keri jadid

اس ام اس سرکاری



اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



به آرامش فکرکنیم
به زندگی
به عشق
به درک
به توچه
به من چه
برو اعصاب ندارم می زنم شل و پلت می کنم ها


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



تکیه اش بر درخت، نگاهش غمگین
لب هایش پر از زمزمه، در ژرفای وجودش غوغا
افکارش پریشان
شاید فکر خودکشی برسر داشت
شاسکولی که در عروسی شام گیرش نیامد


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



عر عر عر
به من میگن خر!
یه عمره که خر هستم!
همیشه باربرهستم!
خر که میگن من هستم!
گوشی موبایل به دستم درحال خواندن هستم

  

اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



یواش بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم!
.
.
.
.
.
تند اومدی نمی گم


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



خری گم کرده ام با بار کاشی
اس ام اس می زنم شاید تو باشی


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



می خوام بهت زنگ بزنم
تکلیف حرفایی که پشت سرم زدی رو معلوم کنم!
حیف اون همه محبت
.
.
(ستاد ایجاد اضطراب چند ثانیه ای)


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



علم بهتراست یا ثروت؟
هیچ کدوم!
یه ذره معرفت که تو یه ذره نداری!


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



از من بپرسند بهترین ، زیباترین ، شجاع ترین
محبوب ترین ، داناترین ، عاقل ترین آدم کیه؟
انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم
و می گم این نمی تونه باشه


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



عزیزم خیلی دوست دارم
( ستاد ایجاد شوق و هیجان )


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid



پاتو از زندگیم بکش بیرون
.
.
.
.
.
جورابات بو میدن


اس سرکاری جدید
sms sar keri jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد