جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک سرکاری SMS SareKari

اس ام اس سرکاری



پیامک سرکاری
SMS SareKari



شباهت هویج با کفش ملی چیه
فهمیدم می دونی
فقط می خواستم یادآوری کرده باشم


پیامک سرکاری
SMS SareKari



به اندازه موهای سرم دوست دارم
به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفا دارم
شناختی؟ منم قر تاس


پیامک سرکاری
SMS SareKari



در تنهاترین شب های من صدای توست
تنها تو هستی که صورتم را در تنهایی شب نوازش می کنی
ای پشه

  

پیامک سرکاری
SMS SareKari



با همه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم
و یواشکی دماغمو با لباست پاک می کنم


پیامک سرکاری
SMS SareKari



خیلی دلم برات تنگ شده
اونقدر که از دوریت گریه ام می گیره
اما وقتی قیافت یادم میاد خندم می گیره


پیامک سرکاری
SMS SareKari



روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت
آمدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد
خلاصه اینکه گند زدی به فرش رفت پی کارش


پیامک سرکاری
SMS SareKari



 اولش منم
دومش تویی
آخرش هم زبون داره؟
گل گاو زبون!


پیامک سرکاری
SMS SareKari



اددا بابا دد ای ی ی ی قاقا ا ا ا ا ا
ببخشید!
گوشیم دست بچه بود


پیامک سرکاری
SMS SareKari



چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا
من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را


پیامک سرکاری
SMS SareKari



اگه یه روز رفتی سفر
رفتی از پیشم بی خبر
سوغاتی واسم چی میاری


پیامک سرکاری
SMS SareKari


نظرات 1 + ارسال نظر
Setare سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ق.ظ

Bad nabod:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد