جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و دوری

اس ام اس جدایی



اس ام اس جدایی و دوری


جدایی هزار لیلی و مجنون دارد
جدایی بسی دل پر ز خون دارد
عاشق یک آرزو دارد جدایی
جدایی ولی بسیار عاشق دارد


اس ام اس جدایی و دوری


جدایی طعم شیرینی ندارد
جدایی آسمان ها گریه دارد
ولی افسوس کان را آسمان نیست


اس ام اس جدایی و دوری


به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست
برمن خرده مگیر چراکه جبر زمانه
از آغاز هر زمانه از آغاز هر سلامی بدرود می رسد

  

اس ام اس جدایی و دوری


خدا حافظ تو ای تنها سلام من
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو ای محبوب خوب من


اس ام اس جدایی و دوری


گفتی خداحافظ
گفتم نمی خواهی مرا؟ باشد نخواه
اما ای کاش می گفتی چرا


اس ام اس جدایی و دوری


از دست دادمت به راحتی یک نفس
سخت ست ولی انگار باید بگویم خداحافظ


اس ام اس جدایی و دوری

ببین مرا چه گونه جادو کردی ؟
هنوز هم نمی توانم آن گونه که بودم باشم
انسان دیگری را آنگونه که تو را ساختم  برای خود بسازم
سخت ست  اما خداحافظ


اس ام اس جدایی و دوری


خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن
بر لب که بیاید دیگر باید رفت !


اس ام اس جدایی و دوری


و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش میمردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ که دیگر بر نمی گردم


اس ام اس جدایی و دوری


می روم
اچمدانم را با خود نمی برم
بی تو بودن به اندازه ی کافی سنگین است


اس ام اس جدایی و دوری
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد