جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدا شدن

اس ام اس جدایی



اس ام اس جدا شدن


به لب های تو می سازم کلامی
سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر
ولی افسوس از من جدایی


اس ام اس جدا شدن


مرا اینگونه باور کن
کمی تنها کمی بی کس
کمی از یادها رفته


اس ام اس جدا شدن


تویی درد من و درمانم از تو
سرآغازم ز تو  پایانم از تو
چنین که می دوی در رگ رگ من
جدا کی می کند هجرانم از تو

  

اس ام اس جدا شدن


عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست
عشق گفت فراق از همه دشوارتر است


اس ام اس جدا شدن


ستاره در هوا می بینم امشب
زمین در زیر پا می بینم امشب
خدایا مرگ ده تا جان سپارم
که یار خود جدا می بینم امشب


اس ام اس جدا شدن


گرچه با درد فراق تو کنار آمد دلم
یک دمی بی یاد عشق و خاطراتت نیستم


اس ام اس جدا شدن


نمی دونم که چجوری فکر کنم تو رو ندارم
آخه تو سنگ صبوری ، چجوری دووم بیارم ؟
واسه من سخته جداییت ، بی تو دنیایی ندارم


اس ام اس جدا شدن


از حساب و کتاب بازار عشق هیچ گاه سر در نیاوردم
و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی
من بدهکارت می شوم


اس ام اس جدا شدن


سکوتم به معنای پیروزی نیست
سکوت میکنم تا بفهمی بی صدا باختی


اس ام اس جدا شدن


مشکل تو نبود از من بود
با کسی حرف می زدم
که سمعک هایش
پیش دیگری بود


اس ام اس جدا شدن
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد