جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خیانت 92 SMS Khiyanat

اس ام اس خیانت



اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



نه تو دروغگو نیستی
من حواسم پرت است
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



می دانی ؟ به رویت نیاوردم !
از همان زمانی که جای تو به من گفتی : شما
فهمیدم پای او در میان است


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



اگر روزی دشمن پیداکردی
بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی
اگر روزی تهدیدت کردند بدان دربرابرت ناتوانند
اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست

  

اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



این روزها از حوالیِ تو  بوهایی به مشامم می رسد
نکند بوی خیانت جایش را به عطر خوشت داده باشد


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



جای قول و قرارهایمان امن است
زیر پاهای تو


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



به تو که فکر می کنم
بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم
افسوس


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را نامردی می خوانند


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی
فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس
جریمه اش با من


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat



دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت می کردی یا عدالت


اس ام اس خیانت 92
SMS Khiyanat

نظرات 1 + ارسال نظر
niloofar جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:34 ب.ظ

ali boooddd:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد