جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس کنایه آمیز sms kenaye dar

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت
خودم را گول می زدم که در حد منی


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



اگه مهم بودی زیرت خط می کشیدم
نه دورت


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



نمی خواهم بعد از مرگم
به احترامم یک دقیقه سکوت کنی
اکنون که زبانت نیش دارد خفه شو

  

اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



نه به دیروزهایی که بودی می اندیشم
نه به فرداهایی که شاید بیایی
می خواهم امروزم را زندگی کنم


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم
ازم انتظار نداشته باش که دعایی
غیر از پنچر شدنت برات کنم


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



ﻛﻼﻍ ﭘﺮ
ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻧﭙﺮ
ﺑﻲ ﺯﺣﻤﺖ سریع ﮔﻤﺸﻮ


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



اگه حس می کنی خیلی بارته
بهت گاری ببندم تا راحت تر حمل کنی بارتو


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



بعضی جمله ها هستن به مرور تبدیل به دروغ می‌شن
مثله پنیر تازه رسید رو شیشه‌ی بقالی
یا مثله دوست دارم تو


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



وقتی که داری گنده تر از دهنت حرف می زنی
حواست به چاک دهنتم باشه


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar



ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺮ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯼ
ﺣﺎﻻ ﻧﻮﺑﺖ ﭘﺎﻫﺎﺗﻪ
آسه آسه ﮔﻮﺭﺗﻮ ﮔﻢ ﮐﻦ


اس ام اس کنایه آمیز
sms kenaye dar


نظرات 2 + ارسال نظر
EmirOOOO شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:25 ب.ظ

اویسا جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد