جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار باحال sms tike dar bahal

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



امان از روزی که
دو زاری مثل تو خودش رو تراول فرض کنه


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



تمام غصه های که برایت خوردم بالا آوردم
طعم بیهودگی می داد


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم
اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است

  

اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



بعضیا کات مات حالیشون نیست
فقط دوست دارن بازی کنن


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو
ایراد از تو نیست
مگس هیچ وقت سمت گل نمیره



اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



آدم ها موجوداتی هستن
که برای نزدیک شدنشون
باید ازشون دوری کرد


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



دور باشی و تپنده بهتر است از این که نزدیک باشی و زننده


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



تو عشق
به هر کی بیشتر محبت کردم
بیشتر پای لرزش نشستم


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



کنارت هستند
تا کـــی ؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند
از پیشت می روند یک روز
کدام روز ؟
وقتی کســی جایت آمد


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal



بعضی چیزها را باید نوشت
نه برای اینکه بقیه بخونن  و به به چه چه کنن
فقط برای اینکه خفه نشم


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tike dar bahal

نظرات 1 + ارسال نظر
fateme دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد